Неможливо уявити будь-який сучасний механізм без підшипника, функції якого полягають з одного боку, у значному зменшенні тертя між деталями механізму, що обертається і нерухомою, а з іншого — у здатності нести певне навантаження. Важливу роль відіграє і ущільнення, яке захищає підшипник від зовнішніх впливів та утримує в ньому мастило. Довговічність і надійність будь-якого механізму, значною мірою, залежить від правильності вибору і якості підшипників, ущільнень і мастил. За свою трохи більш ніж 100-річну сучасну історію, з моменту початку першого масового виробництва в 1883 році в Німеччині, яке стало можливим завдяки винаходу машини для шліфування куль, підшипник кочення залишається одночасно і консервативною та інноваційною деталлю машин і механізмів. Так у підшипника кочення незмінними є принцип роботи — заміна тертя ковзання тертям кочення, і набір основних компонентів — внутрішнє та зовнішнє кільця, тіла кочення та сепаратор. У той же час, слідуючи зростаючим потребам усіх галузей промисловості, постійно з'являються все нові і нові конструкції підшипників, удосконалюються застосовувані матеріали, технології виробництва та контролю. конструктивними виконаннями, використовуваними тілами кочення, навантаженнями, швидкостями обертання, точністю і багатьма іншими параметрами. Найменші з яких важать частки грама, а найбільші — десятки тонн. Маючи сучасну інформаційну базу, широкі технічні знання, кваліфікований персонал, найширший асортимент продукції на власному складі, розвинені зв'язки з постачальниками ми можемо запропонувати найбільш підходящі типи підшипників і ущільнень для необхідної області застосування. |